• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

o c

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
22 Februari 2018
Meddelanden
173
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Js,fortfarande fel och uppdateringen är.borta så nu står det augusti igen. Helt värdelöst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Skit att jag inte sökte igår med 4,5% i uc istället för mina 14 % jag har idag .Grejen är att jag tror inte det hade gått för en gång förut med uc bugg testade jag och fick ändå avslag så då tänkte jag att det nog inte går igenom ändå
 

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
För mig har betyget justerats rätt men det är fortfarande augustis uppgifter om lån och inte septembers. Verkar rätta till sig sakta men säkert.
 

Mot bättre tider

Medlem
Poäng: 46
Blev medlem
12 Augusti 2020
Meddelanden
17
Mottagna reaktioner
16
Poäng
46
Som förväntat så har UC backat bandet, min UC har gått från 21-9,5-4,7-21 igen. Får se vad som händer på den ordinarie uppdateringen som borde komma imorgon torsdag. Spännande. ;)
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Ja, jag gick från 33 till 1.1 igår men nu upp till 28. Grattis (?) till er som ev nyttjade situationen igår.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Jaha, då var man tillbaka på 3,9 igen, samma som i förrgår. Ni som sökt lån medan UC strulat, tror ni det finns någon risk att det blir problem när uppdateringen är helt klar? Och hur kommer egentligen kreditbetyget se ut NÄSTA månad om man trots allt får igenom ansökan och får ut pengarna?;) Vore väldigt intressant att följa:tummen:
 

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Nu är min på 44% igen och krediterna står som uppdaterade 31 aug , i går stod dom som avslutade.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp